MS Energy E-romobil E10
MS Energy E-romobil E10
Nejlevnější nabídky (26)
Popis produktu
Koloběžka MS Energy e10 je výkonný, ale při tom velmi skladný pomocník v přesunech na krátké i středně dlouhé vzdálenosti. Protože na jedno nabití ujede až 40 km, je vhodná ke každodennímu užití a pomůže vám vyhnout se dopravním špičkám. Základ tvoří ocelová konstrukce a vzduchová 10palcová kola, která jsou doplněna předním i zadním tlumičem nárazů. Díky tomu je jízda pohodlná a vás na cestě nezastaví žádné nástrahy v podobě nerovností, obrubníků nebo hrbolaté dlažby. Součástí vybavení je také elektrická zadní brzda, díky které se energie, vynaložená při brzdění vrací zpět a dobíjí baterii. MS Energy e10 je vybavena motorem se třemi rychlostmi, díky čemuž dosáhne rychlosti až 35 km/h. Je stavěna i pro těžší uživatele – její nosnost je 120 Kg.
Neúnavný parťák na cesty
Díky kapacitě baterie vás koloběžka MS Energy e10 podrží i na delších cestách. Její dojezd dosahuje 40 km a v cíli můžete být rychleji než dříve – dokáže jet až 35 km/h. Dojedete včas a hlavně pohodlněji, protože přední i zadní tlumič nárazů zajistí, aby vaše jízda byla plynulá bez ohledu na terén.

Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Electro World
- Pevná konstrukce
- Baterie vydrží nabitá na 20 - 25 km
- Přední světlo hodně svítí
- Uvolňování jednoho řidítka
, zakoupeno v planeo.cz
skládací, dlouhý dojezd,tempomat,odpružení-i na nerovném terénu je jízda pohodička
, zakoupeno v MADER.cz
Přetáčí se řidítka to ke štve
Parametry produktu
Popis produktu
Koloběžka MS Energy e10 je výkonný, ale při tom velmi skladný pomocník v přesunech na krátké i středně dlouhé vzdálenosti. Protože na jedno nabití ujede až 40 km, je vhodná ke každodennímu užití a pomůže vám vyhnout se dopravním špičkám. Základ tvoří ocelová konstrukce a vzduchová 10palcová kola, která jsou doplněna předním i zadním tlumičem nárazů. Díky tomu je jízda pohodlná a vás na cestě nezastaví žádné nástrahy v podobě nerovností, obrubníků nebo hrbolaté dlažby. Součástí vybavení je také elektrická zadní brzda, díky které se energie, vynaložená při brzdění vrací zpět a dobíjí baterii. MS Energy e10 je vybavena motorem se třemi rychlostmi, díky čemuž dosáhne rychlosti až 35 km/h. Je stavěna i pro těžší uživatele – její nosnost je 120 Kg.
Neúnavný parťák na cesty
Díky kapacitě baterie vás koloběžka MS Energy e10 podrží i na delších cestách. Její dojezd dosahuje 40 km a v cíli můžete být rychleji než dříve – dokáže jet až 35 km/h. Dojedete včas a hlavně pohodlněji, protože přední i zadní tlumič nárazů zajistí, aby vaše jízda byla plynulá bez ohledu na terén.

Spolehlivá baterie
Koloběžka je osazena lithium-polymerovou baterií, která při správném zacházení vydrží více než 600 cyklů nabití, a to aniž by se výrazně snížila její kapacita. Navíc díky automatickému dobíjení baterie při brzdění si můžete jízdu užívat o něco déle.

Vhodná i pro těžší jezdce
Rám koloběžky je ocelový, což zajišťuje odolnost a kvalitu konstrukce stroje. MS Energy e10 je robustní pomocník, který si dokáže poradit i s jezdci, kteří se váhou blíži ke 120 Kg.

Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Bezpečná jízda i v městském provozu
Stroj je vybaven bezpečnostními prvky, které vám umožní cítit se při jízdě komfortně a bezpečně. Široký běhoun, potažený silikonem dodá při jízdě stabilitu stojné noze. LED světla a reflexní páska pro změnu zajistí, že budete pro ostatní řidiče viditelní i za šera nebo špatného počasí.

LCD displej s vlastní aplikací
LCD displej, umístěný mezi řídítky nabízí možnost ovládat zámek koloběžky, tempomat, režim rychlosti a akcelerace a světlo. Nastavení je možné provést také na vašem telefonu, a to díky aplikaci, kterou můžete s koloběžkou propojit systémem bluetooth.

Elektrická koloběžka MS Energy E10 zaujme atraktivním designem s protiskluzovým podvozkem a motorem s vysokým výkonem 450 W. Baterie s kapacitou 12500 mAh zaručí dojezd 40 km na jedno nabití. Delší dojezd umožňuje systém dobíjení baterie během jízdy - Energy recovery systém. Maximální rychlost je stanovena na 35 km / h. Koloběžka má sklopnou konstrukci a je snadno ovladatelná a dobře přenosná. Praktická sklopná konstrukce umožňuje cestování autobusem, vlakem nebo jednoduché převážení automobilem. Luxusní LCD displej, který je zabudován ve středu řídítek, poskytuje informace o rychlosti, kapacitě baterie, jízdním režimu a další informace. Všechny jízdní data a informace můžete sledovat i v aplikaci MS Energy v mobilním telefonu. 10 "nafukovací pneumatiky výborně absorbují nerovnosti povrchu a jízda je tak velmi komfortní. Ke komfortu jízdy přispívají i odpružená přední vidlice a odpružené zadní kolo. Díky své pevné a vysoce odolné hliníkové konstrukci zvládnete jízdu i po nerovném
Dokumenty
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Electro World
- Pevná konstrukce
- Baterie vydrží nabitá na 20 - 25 km
- Přední světlo hodně svítí
- Uvolňování jednoho řidítka
, zakoupeno v planeo.cz
skládací, dlouhý dojezd,tempomat,odpružení-i na nerovném terénu je jízda pohodička
- - to nejlevnější ve své kategorii na českém trhu
- - vzhledem k relativně slušnému dojezdu rozumně nízká hmotnost, bez problémů lze naložit do kufru auta
- - velmi slušně fungující brzdy, přední i zadní
- - vyhovují zadní odpružení (pokud si ho seřídíte, z výroby je tak utažené, že prakticky nepruží)
- - možnost přepnutí na vyšší maximální rychlost (na inzerovaných 35 km/h zapomeňte, ale při plné baterii dá na rovině 31 km/h, na 50% baterie ještě slušných 28-29 km/h.
- - po roce používání a najetých cca 900 km výrazně poklesla výdrž baterie - po ujetí 32 km a s baterií stále na 35% najednou spadla baterie na 0, kolobrnda se vypnula a konec, domů jsem ji tlačil vedle sebe. To samé i na dalším kusu s podobným nájezdem.
- - jednou za čas (cca 1x týdně) přestane elektronika kompletně reagovat na všechna tlačítka, pomůže přepnutí telefonem do továrního nastavení. Pokud zrovna nejedete, je to v pohodě, pokud ano, koloběžka udržuje poslední rychlost a prakticky se nedá vypnout ani zastavit (stalo se mi 2x, zastavil jsem s přehřátými brzdami a 1x s rozbitým ksichtem. Tohle je na okamžité stažení z trhu.
- - aplikace v mobilu velmi jednoduchá, některá z nastavení tam navíc nefungují.
- - rozjetí pouze po odražení, bez ohledu na to, že se dá tato funkce podle návodu vypnout.
- - akumulátor je v prostoru pro baterie uložen s několika mm vůlí, pokud jedete po kostkách, je velmi nepříjemně slyšet, jak tam baterie skáče nahoru a dolů a celá kolobrnda má zvuk vesnického trakaře.
- - opakovaně se uvolňuje fixace řídítek (řídítka se pak otáčí relativně volně do stran, +- 5°) - to je hodně nepříjemné. Řídítka jsou utažena dvěma malými imbusovými šroubky bez osazení, bohužel po ~10 pokusech o utažení imbus strhete a jste v.. vyřízeni.
- - opakovaně se uvolňuje utažení přední vidlice v ložisku, celá řídítka se pak viklají ze strany na stranu (lze utáhnout maticí pod gumovou krytkou) - není uvedeno v návodu.
- - přední kolo je odpruženo pružinou uvnitř přední vidlice, lze povolit vnitřním imbusem po sundání předního kola, ale ani při maximálním povolení pružiny mechanizmus nijak výrazně nepruží, vůle v pružině je < 5 mm, což na odpružení nerovností nedostačuje.
- - zadní odpružení lze povolit 13 (?) klíčem, vyplatí se hodně povolit, pak to pruží docela obstojně.
- - zapínání tempomatu je o nervy, zabere vždy tak na 5 pokus.
- - u 2 ze 3 kusů, které jsem měl, se po pár set km zadřel motor v zadním kole (opraveno vždy záručním servisem během 2 týdnů).
- - náhradní bezdušové pneumatiky jsou prakticky nesehnatelné (a pokud ano, stojí >600,- Kč).
- - háček, který drží složená řídítka a usnadňuje přenášení i nakládání, u všech 3 kusů odpadl během prvního týdne.
- - u všech 3 kusů během prvního týdne odpadla gumová krytka nabíjecího konektoru (drží na tenoučkém kousku gumy), takže vám do konektoru pod napětím stříká voda z každé louže.
Přestože se jedná o celkem robustní koloběžku s velmi slušným poměrem cena/výdrž/výkon, jedná se zjevně o nepříliš vychytaný design. Na asfaltu celkem v pohodě (s výše uvedenými výhradami), na nezpevněné cesty se nehodí.
Všechny 3 kusy jsou kupoval v ceně okolo 10.000,- Kč, ale ani za tuto cenu ji spíše nedoporučuji., zakoupeno v MADER.cz
Přetáčí se řidítka to ke štve
, zakoupeno v Eberry.cz
- Mohu doporučit produkt kvalitní zpracování a mohu doporučit.
, zakoupeno v ROBOT WORLD
dobra cena........
, zakoupeno v ROBOT WORLD
Na výletové ježdění supr síla dostatečná kola 10" taky pohoda zvládnou lehčí terén .
Nevýhoda : pro mě moc těžká potřebuji ji cca 10 x pronést vchodovými dveřmi- Silná, živý rozjezd. kotoučové brzdy, zadní světlo.
- Koupil jsem již složenou v datartu. Ostrá na brzdách, každé brždění jdete dopředu. Tak špatně nakonstruované řidítka nemohl vymyslet normální konstruktér.
- Po ujetí 20 km se díky strženému šroubení ohnul šroub a řidítka byla totálně na odpis.
- Náhradní díly? Nelze sehnat.
- Jednou za čas se samo vypustí přední kolo, nechápu.
Uvítal bych jiné řešení řidítek, nejlépe celotyč, jako má třeba sencor, nebo xiaomi. Jinak doporučuji nechat v duralu převrtat a dát samořezku a zalepit loctitem, sice přijdete o možnost složení, ale řidítka se již nehnou a drží.
Trochu povolte brzdy.
Pro jízdu do práce 5+5km vyhovující, vydrží při 90kg 5 dní do nabití., zakoupeno v Electro World
- výkon
- výdrž baterie
- kvalitní zpracování
- rychlost
- přední odpružení
- mobilní aplikace chce ji doladit
Koloběžka plní funkci jak má. Motor silný vyjede bez problémů i prudší kopce. Výdrž na baterie mě mile překvapila 37 km a baterie mi ukazovala ještě přes 40 procent (mám cca 65 kg). Vleze se i do menšího kufru auta což mi vyhovuje. Rychlost 25 km/h dle vyhlášky dosahuje bez problémů navíc jde ji o trochu zvednout na cca 35 km/h. Zadní odpružení OK. Přední spíše na okrasu. Mobilní aplikace funguje ale chtělo by tam přidat více informací o baterii a hlavně mít možnost nulovat aktuální počet najetých km, ne aby se to nulovalo samo po určitém čase po vypnutí koloběžky. Celkový počet najetých km se samozřejmě nenuluje.
, zakoupeno v Electro World
- Relativně výkonná koloběžka s dostatečnou kapacitou akumulátoru.
- Slušná cena (zakoupeno v Electro-world za 11.200,- Kč).
- Dodáváno s kompletní sadu nářadí (inbusy + šroubováky).
- U nové koloběžky nebyly dotaženy 2 inbusové šrouby, které fixují řídítka k přední tyči (podle návodu se nejedná o šrouby, které je třeba před jízdou utáhnout), takže se po prvním rozjetí řídítka protočila kolem dokola s následným pádem.
- Relativně těžký stroj (20 kg), který do kufru auta naložíte jen s obtížemi.
- Nabíječka s krátkým kabelem (cca 50 cm neoddělitelný síťový kabel + 70 cm nízkonapěťový kabel ). Podle návodu je nabíječka voděodolná, což je totální nesmysl - elektronika ani chladící větráček nejsou nijak chráněny před vniknutím vody.
- Úchytka páčky akcelerace měla stržený závit, takže páčka se protáčí kolem řídítek (budu reklamovat).
- Chybí krytka dobíjecího konektoru (budu reklamovat).
- Podle návodu je koloběžka vybavena rekuperací energie při brzdění - prakticky ale tahle vlastnost nefunguje, už po jemném zatažení za páku brzdy dojde k sevření relativně účinných hydraulických brzd, takže na rekuperaci vůbec nedojde. Na "jemné" přibržďování při jízdě z kopce zapomeňte.
- Maximální rychlost je z výroby omezena na cca 25 km, tato hodnota je ale pouze teoretická, bez zátěže (zadní kolečko ve vzduchu) a při 100% nabité baterii. Po ujetí cca 2 km maximální rychlost (baterie 95%, rovina, asfalt, 70 kg) klesne maximum na cca 20-21 km/h. Omezení rychlosti lze vypnout/zapnout 8xnásobným stlačením ovládacího tlačítka, tato vlastnost ale není nikde v návodu popsána. Reálná rychlost (95% baterie, rovina, asfalt, zátěž 70 kg) se poté zvýší na maximálních cca 27-29 km/h.
- Pokud koloběžku zamknete z mobilní aplikace, odemknete ji opět pouze z mobilu, ovládacími tlačítky odemknout nejde, Pokud se vám vybije mobil, jdete pěšky.
- Odpružení je velmi, velmi tvrdé (jízda po dlažbě či šotolině vás za chvíli přinutí zastavit.
- Mobilní aplikace (zkusil jsem pouze iOS) není příliš povedená - zvýšení rychlosti na teoretických 35km/h z ní aktivovat nemůžete, s novým firmwarem nefunguje rozsvěcení/zhasínání světla ani indikace aktuální rychlosti, význam některých položek v nastavení není popsán ani v manuálu, ani nikde na internetu.
V recenzi jsem se snažil popsat všechny nevýhody, na které jsem po 2 týdnech narazil, je pravda, že jsou to vesměs drobnosti. V dané výkonové kategorii se jedná spíše o lepší průměr, pokud se vám ji podaří sehnat za cenu pod 12.000, mohu ji asi v zásadě doporučit. Jede a svítí slušně, pouze brzdy jsou příliš ostré.